Všichni víme, že kvalita je vždycky na prvním místě. Tedy alespoň já dávám vždycky na to, abych měla všechno kvalitní. A když pracuji, tak očekávám, že vždycky všechno bude stát za to. A tohle taky očekávám od všech od lidí, kteří jsou kolem mě. Protože pracuji v práci, kde se dbá hlavně na kvalitu a taky na profesionalitu a originalitu. A v práci totiž vyrábíme džbány a sklenice, takže všechno musí být originální. A pokud se jedná o džbány a sklenice, tak všechno musí být kvalitní, aby všechno odpovídalo standardu anebo tomu, jak to chce mít klient udělané. Proto taky dbám na systémy kvality.
A abych se dozvěděla více informací o systémech kvality, tak jsem se podívala na webové stránky gradegroup.cz/, kde se zaměřuji opravdu na zákazníka. Taky vedou a řídí zaměstnance, což je podle mého názoru opravdu výhodné, protože se nemusíte bát, že byste třeba na nějakého zaměstnance zapomněli a nepoučili ho. A taky se neustále zlepšují, takže máte jistotu, že vaši zákazníci budou mít vždycky všechno připravené a zlepšené. Taky mají skvělé vztahy mezi firmou a zákazníkem nebo zaměstnancem, což jenom posiluje to, aby všichni byli profesionální a taky odborní.
Takže podle mého názoru systémy kvality jsou opravdu perfektní, co se týká například rozvoje kvality organizace v rovině zdrojů anebo výrobku ale taky procesu. Jsou to takové specifické normy, které podporují všechny směrnice a všechny kvality. Takže si říkám, že kdyby nebyla kvalita u nás na prvním místě, tak ani nevím, jak by to vypadalo. Ani si to nepřeji vidět. A jak by to vypadalo všude, kdyby se na kvalitu opravdu kašlalo a nikdo kvalitu neřešil? Takže jsem vážně ráda, že systémy kvality existuje a že se na to někdo pořádně zaměřuje. Znám ale i případy, kdy firmy na kvalitu opravdu kašlou a podle toho to pak vypadá.